Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η καμπάνια “One2One με το Βασίλη Σπανούλη”

Περισσότεροι από 120.000 φίλοι του διεθνή παίκτη του ΠΑΟ Βασίλη Σπανούλη, συμμετείχαν σε ένα interactive παιχνίδι one2one με τον MVP του φετινού Final Four.

Η COSMOTE και το τμήμα Marketing της ΚΑΕ Παναθηναϊκός σε συνεργασία με την εταιρία Proximity zz έδωσαν την ευκαιρία σε κάθε φίλο του Παναθηναϊκού που επισκεπτόταν το www.cosmote.gr αλλά και το www.fun4all.gr, να «συμμετάσχει» σε ένα απολαυστικό one2one με το αστέρι της ομάδας, τον Βασίλη Σπανούλη! Σε συνέχεια της ενέργειας αυτής θα αναδειχτούν, έπειτα από κλήρωση, 3 τυχεροί φίλαθλοι του Τριφυλλιού που θα έχουν την ευκαιρία να αναμετρηθούν με τον άσο του Παναθηναϊκού σε έναν αγώνα μπάσκετ one2one, ενώ θα κερδίσουν παράλληλα και εισιτήρια διαρκείας για την αγωνιστική περίοδο 2009-2010. Επίσης, οι υπόλοιποι νικητές του διαγωνισμού θα κερδίσουν 10 υπογεγραμμένες φανέλες του ΠΑΟ, καθώς και 10 κινητά Sony Ericsson.

Ο Βασίλης Σπανούλης δήλωσε σχετικά: «Είμαι πολύ χαρούμενος για τη συμμετοχή μου στην πρωτότυπη αυτή ενέργεια που αποτέλεσε ιδιαίτερη εμπειρία για εμένα. Θέλω να πω μπράβο σε όσους ασχολήθηκαν με την παραγωγή και καλή επιτυχία σε όσους θα μπουν στην κλήρωση. Ανυπομονώ να αντιμετωπίσω τους νικητές one2one!»

Ο διευθυντής Marketing της Κ.Α.Ε. Παναθηναϊκός, Ηλίας Κατσογιάννης δήλωσε σχετικά : «Με μεγάλη χαρά συνεργαστήκαμε με τη COSMOTE, το Μεγάλο Χορηγό μας, σε αυτή την ιδιαίτερη ενέργεια. Είναι σημαντικό για το τμήμα marketing μιας ομάδας να μπορεί να δουλεύει σε υψηλό επίπεδο με τους χορηγούς της και να δημιουργεί πρωτότυπες συνέργειες. Είμαι πολύ χαρούμενος για την επιτυχία του εγχειρήματος και εύχομαι καλή επιτυχία σε όσους μπήκαν στην κλήρωση για το one2one με το Σπανούλη και τα υπόλοιπα δώρα .»